sobota, 30 sierpnia 2014

Pierwszy post

Dlaczego założyłam tego bloga? Uwielbiam pisać, dodatkowo to pomaga mi w kontrolowaniu siebie. Tak więc, zaczynam chudnąć, zaczynam brać życie w swoje ręce, a dodatkowo do szału doprowadza mnie to, że w Internecie naprawdę ciężko znaleźć przepis na jakieś ciastka, czy coś w tym stylu, który by satysfakcjonował mnie swoim składem, a uwielbiam piec, uwielbiam słodycze, ale jednak jestem nastawiona na zdrowie, tak więc sama eksperymentuję i chciałabym się tym dzielić. A ponieważ w ostatnim czasie przybyło mnie, i ‘znalazłam’ te moje nadprogramowe kilogramy na moim ciele, to prawdziwy czas, żeby wziąć się w garść. Chciałabym zgubić 10kg, ale póki co zaczynam od 5kg do końca października (choć mam nadzieję, że waga pokaże mniej niż oczekuję).
Zaczynam od wyeliminowania najgorszych produktów, jakie dotychczas znajdowały się w mojej diecie. Fast food`y, słodkie napoje dotychczas nie znajdowały się w moim codziennym jadłospisie. Odrzucam białą mąkę i cukier (ale nie tak w 100%), owoce jem do godziny obiedniej i muszę jeść znacznie więcej warzyw oraz nie podjadać! Chcę, aby poziom kcal, które spożywam w ciągu dnia nie przekraczał 1500-1700. No i oczywiście dużo wody, całe szczęście z tym nie mam problemu. No i sport, najczęściej jak się da!
Prawdopodobnie o czymś zapomniałam. Mam nadzieję, że znajdę kogoś, kto dołączy do mnie, razem zawsze jest raźniej.
Od kiedy zaczynam? Od dziś! W zasadzie od teraz. Tylko jutro z rana zrobię pomiary i się z ważę, bo teraz już jest za późno.

Trzymajcie kciuki.

12 komentarzy:

  1. Życzę wytrwałość i na pewno będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! Dodałabym tu jeszcze postanowienie - ostatni posiłek ok 3 godz przed spaniem i najlepiej żeby składał się z produktów zawierających białko ;)

    MissMilka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki też posiłek mam, zapomniałam o tym napisać, wiedziałam, że czegoś zapomnę dopisać :)

      Usuń
    2. Trzymam kciuki za Ciebie! :)

      Usuń
  3. Wytrwałości i przyjemności z blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj czadu ! Uda się ;D
    bd do Ciebie wpadać ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymam kciuki! życzę wytrwałości!
    http://beauty-and-diet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia ;)
    Też noszę się z zamiarem założenia bloga bo na razie tylko czytam i czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki! :) cuane.blogspot.com ==> wpadnij na chwilę albo dłużej

    OdpowiedzUsuń