sobota, 6 września 2014

Top 3 zdrowego i aktywnego życia

Zostałam nominowana przez Agnieszkę SportyGirl do opisania swojego top 3 zdrowego i aktywnego życia. Dzięki!

TOP 3:

1.    POKONYWANIE WŁASNYCH SŁABOŚCI
Dzień po dniu nie zauważam, że staję się silniejsza i czasami o tym zapominać, ale jak pomyślę, że jeszcze rok temu nie byłabym w stanie dotrwać do połowy mojego teraźniejszego treningu, to sprawia, że jestem duma. Jestem dumna z siebie.

2.    DOBRE SAMOPOCZUCIE
Wygląd jest ważny, ale po skończonym treningu, kiedy jestem cała spocona i zasapana, a do Miss Polonia mi jeszcze dalej niż zwykle, to wtedy czuję się naprawdę szczęśliwa, jakbym mogła zdziałać wszystko czego sobie zapragnę. W 100% udany dzień, to taki dzień, w którym odbył się trening.

3.    ZDROWIE
Teraz jestem młoda, ale już zaczynam myśleć o starzeniu się, o zmarszczkach, czy o mniej jędrnej skórze. Chcę jak najdłużej zatrzymać młodość, a ćwiczenia na pewno mi w tym pomogą.

Jestem ciekawa co Wami kieruje by prowadzić zdrowy i aktywny tryb życia.

Do zabawy nominuję:
NATALIĘ
Martynę Tinfit

8 komentarzy:

  1. Dzięki za nominację! Rozumiem, że w związku z tym powinnam przygotować post, w którym opiszę 3 najważniejsze powody, dla których ćwiczę, czy tak? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A dzięki za nominację. Post w przygotowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się ze wszystkimi Twoimi punktami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdy zdrówko nie dopisuje to ani rusz z całą resztą, a dobry humorek zawsze jest mile widziany

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie pokonywanie własnych słabości najlepsze :)

    http://www.3stepstohealth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń